maps and directions

ראו מסלולי הגעה בגוגל מפות

הגעה ברכב

כניסה לטכניון עם רכב

אם אין לך תוית כניסה מודבקת ברכבך, יש לתת למארח את הפרטים הבאים: מספר הרכב, שם היצרן, צבע הרכב וזמן ההגעה המשוער לקמפוס. אנא ציינו מאיזה כיוון מגיעים – מערב: שער נו"ש, מזרח: שער נשר
המארח ידאג לאישור הכניסה לשער – רק כך ניתן יהיה להיכנס לקמפוס עם רכב. מפת קמפוס הטכניון.

דרך הגעה ברכב מכיוון דרום

נסיעה בכביש 2 יציאה אחרי מחלף עתלית, מול מרכזית חוף הכרמל. היציאה נמצאת ליד מתחם מת"ם (במקום קיים שילוט הכוונה לטכניון) יש לפנות ימינה בצומת וברמזור שאחריו שמאלה.
נסיעה בכביש זה כ-4 ק"מ בקירוב (רחוב פלימן ואח"כ רחוב פרויד), בהגעה לצומת מרומזר יש לפנות שמאלה ומיד לאחר מכן ימינה - ירידה בדרך פיק"א. בכביש זה יש לנסוע כקילומטר וחצי ולהישאר בנתיב הימני המקביל לתחנת דלק. יש להמשיך עם הנתיב הימני ואחרי קילומטר נוסף יש לפנות ימינה לרחוב קומוי - נסיעה של כ-200 מטר, פניה שמאלה.
כ-200 מטרים אחר כך נמצאת הכניסה הראשית מערבית של הטכניון – שער נו"ש. (מפת הגעה לטכניון מדרום)
מהכניסה, יש לנסוע בנתיב הראשי, במסלול העליון. אחרי תחנת האוטובוס השלישית יש לפנות שמאלה. הכניסה הראשית והחדשה של הפקולטה לפיסיקה היא כ- 100 מטרים עם כיוון הכביש בצד ימין. באזור זה ניתן גם להחנות את הרכב.

דרך הגעה ברכב מכיוון מזרח וצפון

מצומת יגור נוסעים לכיוון יגור ונשר – לכוון הר הכרמל. ברמזור הראשון אחרי צומת יגור ממשיכים ישר, ברמזור השני פונים שמאלה ועולים על הכרמל בדרך מתפתלת. בקצה העליה רמזור נוסף, פונים שמאלה ומייד ימינה – מגיעים לשער הכניסה המזרחי הוא שער נשר.
מהכניסה לשער, להמשיך ישר בכיכר לפנות שמאלה ובצומת הראשונה ימינה. להמשיך עם הדרך כ - 100 מ' ומצד ימין נמצאת הכניסה הראשית של הפקולטה לפיסיקה. (מפת הגעה לטכניון מצפון ומזרח)

הגעה ברכבת

הדרך הנוחה והירוקה ביותר היא להגיע ברכבת. אפשר לרדת בתחנות "חוף הכרמל", "חיפה בת-גלים", או ב"מרכזית המפרץ". המרחק מכל התחנות לטכניון דומה. לקחת אוטובוס או מונית (ראה/י להלן). מומלץ לבאים מדרום לרדת בחוף כרמל ולבאים מצפון לרדת במרכזית המפרץ. בדקו את לוחות הזמנים של רכבת ישראל.

הגעה באוטובוס או מונית

מהכניסה לטכניון, התחנה השלישית היא הקרובה ביותר לפקולטה לפיסיקה. מהתחנה יש לחצות את הכביש לפנות ימינה ולהמשיך במעלה השביל שמאלה. הכניסה לבנין הפקולטה הוא כ 100 מ' בהמשך מימין.

לבאים מדרום

בתחנה המרכזית חוף הכרמל ניתן לקחת את אוטובוס מס' 11 מרציף 16. בשעות הבוקר קו זה מגיע בתדירות של כל 30 דקות בערך. בדקו את לוחות הזמנים של אגד

לבאים מצפון או ממזרח

כל האוטובוסים מגיעים לתחנה מרכזית המפרץ. משם קיימת תחבורה ציבורית נוחה למדי, לכוון הטכניון – קו 142 של "אגד" יוצא בתדירות של כל 15 דקות עד השעה 12:00. בדקו את לוחות הזמנים של אגד.