news

עדי נסר

 


 אנו מברכים את פרופ' עדי נסר על בחירתו לדיקן הפקולטה ה26 אחרי פרופ' אהוד בכר, החל מהראשון באפריל 2022.

דבר הדיקן


הפקולטה לפיזיקה בטכניון היא בית לסקרנים המבקשים לגלות כיצד היקום עובד, מחלקיקים תת-אטומיים ועד לאופק של היקום הנראה ב-10 מיליארד שנות אור. המחקר בפקולטה נפרש על פני טווח רחב ביותר של הידע האנושי: מדעים קוונטיים, תורת היחסות של איינשטיין, אטומים ומולקולות, אסטרופיזיקה וקוסמולוגיה, מערכות ביולוגיות ואקולוגיות, חומר מעובה, פיזיקה של אנרגיות גבוהות ופיזיקת הפלזמה.


תוכניות הלימוד שלנו הן מגוונות ומתחדשות כל הזמן במטרה להעצים ולהעניק השראה לדור הבא של הוגים מקוריים ופורצי דרך במדע ובטכנולוגיה חדשנית. גישתנו היצירתית והדינמית, הנתמכת על ידי תשתיות מחקר והוראה מהשורה הראשונה, מאפשרת לנו ליצור קשר חזק בין מחקר וחינוך, שניהם ברמה הגבוהה ביותר.


הפקולטה מקדמת קשרים בינלאומיים פוריים ומארחת כנסים בינלאומיים רבים באמצעות מכון לוינר לפיזיקה תיאורטית (Lewiner Institute for Theoretical Physics). כחלק מהמכון הטכנולוגי המוביל בישראל, הפקולטה מובילה יוזמות במחקר ובהוראה עם מחלקות הנדסה עמיתות בטכניון. כמו כן, אנו שותפים במספר מכוני מחקר בטכניון, ביניהם מכון המחקר החלל אשר (ASRI), מרכז הקוואנטים הלן דילר (Helen Diller Quantum Center), המכון הננו-טכנולוגי של ראסל ברי (RBNI) ומכון המצב המוצק (SSI).


משפחת הפקולטה לפיזיקה בטכניון נרגשת לצרף לשורותיה סטודנטים סקרנים וחוקרים יצירתיים, מהארץ ומחו"ל.
אנו מקווים לראות אותך בינינו!

 

עדי נסר, דיקן הפקולטה לפיזיקה בטכניון