news

טקס תואר ראשון 2021

ברכות ל35 בוגרות ובוגרי הפקולטה מקבלות ומקבלי תואר "בוגר למדעים בפיזיקה BSc", מחזור צ"ב אשר קיבלו את התארים בטקס פרונטאלי מרגש שהתקיים ב1.7.21.

 

פרופ' אסא אוירבך, ממלא מקום דיקן הפקולטה, בירך את הסטודנטים ודן בשאלה מהו פיזיקאי. "הדוגמה המדעית היא שתורה מוגדרת על ידי משהו שניתן להפריך בנסיון, על כן הפיזיקאי הוא סקפטי מלידה – התגובה הראשונה שלו היא לא להאמין, וזה בעל חשיבות עצומה להתפתחות האנושות. הדבר השני שפיזיקאי לומד הוא לשאול שאלות טובות וחקרניות שמובילות לתחומי מחקר חדשים. המסר החשוב ביותר של התואר הוא החיפוש אחר המועיל ולא אחר המעניין - חשוב לחתור לדברים המעניינים ולא לדברים שנתפסים כמועילים. מה שמעניין היום יהיה מועיל בעתיד". "הפיזיקאי חושב מחוץ לקופסה ופורץ דרך, אך יותר מכל הוא צנוע, שכן הוא יודע שהטבע יותר חכם ממנו". פרופ' וינסנט דז'אק, סגן דיקן ויועץ לתלמידי תואר ראשון, העביר הרצאה קצרה בתחום הקוסמולוגיה והעלה שאלות מחקר מעניינות בתחום.

 

נציגת הסטודנטים ג'וליה סאלח נשאה דברים בשם הבוגרים והודתה לצוות הפקולטה, למשפחות ולחבריה הבוגרים. "תמשיכו להצליח, לחלום, לשאול ולהיות סקרנים. כמו שאינשטיין אמר 'המסתורין הוא הדבר היפה ביותר שביכולתנו לחוות. זהו המקור לכל אומנות אמיתית ולכל המדע'".

 

כל הכבוד, המשיכו להצליח, נפגש בתואר השני!

 

לצפייה בטקס לחצו כאן.

לגלריית התמונות לחצו כאן.