news

ברכות ל31 בוגרות ובוגרי הפקולטה מקבלות ומקבלי תואר "בוגר למדעים בפיזיקה BSc" מחזור צ"ג

אשר קיבלו את התארים בטקס פרונטלי מרגש שהתקיים ב30.06.2022.

לאחר הענקת התעודה בטקס הטכניוני לרועי קליין על הצטיינות יתרה, הגיעו הבוגרים לפקולטה לפיזיקה. הדיקן היוצא אהוד בכר הסביר בקצרה כיצד כל מה שנאמר על בוגר טכניוני, נכון בחזקת כמה לבוגר בפיזיקה. הלימודים מאתגרים? בפיזיקה יותר. מקבלים תחושת ענווה כאשר לא מצליחים לפתור בעיות? בפיזיקה פי כמה. עם זאת, מסיימים את הלימודים בתחושת סיפוק והצלחה עילאית? על אחת כמה וכמה בפיזיקה. העולם האקדמי והתעשייה מעריכים בוגרי טכניון על השכלתם, ולאו דווקא על יכולותיהם המסוימות? הדבר נכון במיוחד לגבי פיזיקאים. את כל אלה סיפר אהוד. הוא לא המציא ולא חלם אלא שמע מסטודנטים רבים. גם מבחינת הנאה טען אהוד שהסטודנטים קובעים במשאלים שפיזיקה הוא המקצוע המעניין ומהנה ביותר מכל לימודיהם בטכניון, וכהוכחה עלה לבמה נועם סוקר שהציג להורים ולבוגרים מנפלאות הפיזיקה במגוון הדגמות מאלפות. 

 

לבסוף, כל בוגר ובוגרת עלו לבמה וקיבלו את תעודת הבוגר. אהוד עמד על כך שכל הבוגרים יספרו  על תוכניותיהם לעתיד (אתם תופתעו), ויודו למשפחותיהם המשתתפות בטקס החגיגי על תמיכתם בתקופת הלימודים האינטנסיבית. הסטודנטים שמחו לשתף בהתרגשות על ימיהם בתואר ראשון.

 

נציג הסטודנטים רועי מלמוד נשא דברים בשם הבוגרים והודה לצוות הפקולטה, למשפחות ולחבריו הבוגרים. "לכל אחת ואחד מאיתנו היו השאלות שגרמו לנו ללכת וללמוד את הנושא הענק הזה שנקרא "פיזיקה". בסוף צלחנו את כל הקשיים שפגשנו בדרך, ולמדנו לראות את העולם בדרך חדשה. כבר היום ניתן לשמוע כיצד תחומי המחקר של כולנו מתבדרים, למרות שעברנו כולנו את אותה הדרך. ללא ספק יישארו איתנו החברים מקצועית כעמיתים, או חברים לחיים עד הנובל. מי ייתן ונכבוש כולנו את הפסגות הבאות, ושכל יום יקדם אותנו אל התשובות לשאלות שבגללן התחלנו ללמוד פיזיקה".

 

כל הכבוד, המשיכו להצליח!

 

לגלריית התמונות הפקולטית (קרדיט: רמי שלוש)
https://phys.technion.ac.il/en/about/photo-gallery

לאלבום הטכניוני:
https://www.facebook.com/media/set/?vanity=Technion.Israel&set=a.5950966771587400

לצפייה בטקס הטכיוני:
https://www.facebook.com/Technion.Israel/videos/741494467267394