news

הפקולטה לפיזיקה מברכת את הסטודנטים והסטודנטים ביומם הראשון לשנה האקדמית תשפ"ד

שנת הלימודים תשפ"ד נפתחנ בצל המלחמה, על אף הימים המורכבים והקשים שאנו חווים במדינה בתקופה זו. הטכניון והפקולטה ערוכים לסייע ולתת מענה לכל הסטודנטים – החל מחיילי המילואים אשר נעדרים מהקמפוס, ולכל סטודנט וסטודנטית אשר יהיו זקוקים לסיוע ויעוץ פרטני.

למי לפנות בתואר ראשון: https://phys.technion.ac.il/he/acedemics/undergraduate/contact-ug
למי לפנות בתואר מתקדם: https://phys.technion.ac.il/he/acedemics/postgraduate/contact-postgraduate
 
ביום רביעי ה10.01 התרגשנו לפגוש את הסטודנטים שמתחילים בימים אלו את לימודי התואר הראשון כחלק מיום ההכוון (יום אוריינטציה לסטודנטים חדשים). בחלקו הראשון של היום פגשו הסטודנטים את בעלי התפקידים בפקולטה – את דיקן הפקולטה פרופ' עדי נסר ואת פרופ' שלמה רזמט ופרופ' וינסנט דז'אק, סגני הדיקן לתואר ראשון, אשר פירטו על מהלך הלימודים ועל תוכנית המצוינים הפקולטית. אחריהם הציג מר בשיר מנסור את הקשת הרחבה של הסיוע בלשכת דיקן הסטודנטים, תוך התמקדות במרכז הייעוץ והתמיכה. כמו כן שמעו הסטודנטים על הספריה ומרחבי הלמידה מאחראית הספרייה עדי לוי ועל פעילות הועד הפקולטי מיו"ר הועד דן עוז וסיו"ר הועד אופק צור.


לאחר מכן התיישבו הסטודנטים לארוחת צהריים עם חברי סגל אשר ילוו אותם במהלך השנה כ"מנטורים". בארוחה נפגש/ה כל סטודנט/ית עם המנטור שלו/ה ועם קבוצה מחבריו/ה לספסל הלימודים. לסיום היום יצאו הסטודנטים והסטודנטיות לסיור בקמפוס עם חונכים פקולטיים בתוכנית "נחיתה רכה".

לתמונות מיום ההכוון לחצו כאן


ביום הראשון ללימודים ציינו גם 100 ימים לאירועי השבעה באוקטובר בעצרת הקוראת להשבת החטופים לחיק משפחותיהם. זוהי תזכורת עבורינו למצב המורכב והקשה בו אנו שרויים. אנו מייחלים לחזרתם של כל החטופות והחטופים, מאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים ושולחים תנחומים למשפחות החללים הרבים מנשוא.
 


אנו מאחלים לכלל הסטודנטים בהצלחה בלימודים,

טוב שחזרתם/ן וטוב שהצטרפתם/ן.