news

ברכות ל35 בוגרות ובוגרי הפקולטה מקבלות ומקבלי תואר "בוגר למדעים בפיזיקה BSc", מחזור צ"א.

 

 

בטקס מקוון שהתקיים בשבוע שעבר שיתפו הסטודנטיות והסטודנטים מחוויותיהם במהלך התואר ובעיסוקיהם היום: "בתואר הראשון רכשתי המון כלים, נגעתי בפיסה קטנה ונפתח בפניי עולם שלם שאני מאוד רוצה להמשיך וללמוד", "התואר היה מאתגר והקנה לי כלים ללמוד ולהעמיק גם לאחר מכן", "בפקולטה אווירה ביתית ומשפחתית. היתה לי חוויה נהדרת ורכשתי חברים לחיים כך שלמרות הקושי בתואר נהנתי".


נציגת הסטודנטים נעה קשת שיתפה: כל הכבוד לנו, עשינו את זה! למדנו צורת חשיבה, למדנו לא לוותר. כולנו נתקלנו באתגרים וביחד הצלחנו – איחדנו כוחות והתמודדנו. בין לכסון מטריצה לפיתוח טור טיילור ידענו גם לבלות. כל זה לא היה אפשרי מבלי כל אלו שתמכו בנו לאורך הדרך – הפקולטה, החל מהסגל האקדמי בראשות הדיקן, המרצים, המתרגלים, מדריכי המעבדה, הסגל המנהלי שעונה לכל סטודנט על כל שאלה, צוות הספריה שהיתה לבית השני שלנו, והכי חשוב – המשפחות. תודה לכם שתמכתם, עודדתם והאמנתם בנו. בהצלחה לכולנו".

 

דיקן הפקולטה פרופ' אהוד בכר אמר לסיום: "בתואר הראשון במידה מסוימת לומדים שפה, בתואר השני לומדים לשיר. בסוף היום אתם (גם) השגרירים שלנו, אתם מייצגים אותנו באשר תלכו. אנחנו מאוד גאים בכם, נותר לנו לאחל לכם בהצלחה".

 

הסטודנטים הכינו שני סרטונים לרגל המאורע המקוון
- הבוגרים מספרים: מה הדבר הכי חשוב שלמדת בתואר?
https://www.instagram.com/tv/CGesVTxADLh/
- המשפחות מספרות: מה אתם חושבים שלמדנו בתואר?
https://www.instagram.com/tv/CGhM9loAB-D/

 

לצפייה בטקס המקוון:
חלק 1: https://www.instagram.com/tv/CGj6_ctg6L7
חלק 2: https://www.instagram.com/tv/CGj7w1lgPIb